niedziela, 19 kwietnia 2015

Liebster Award

Cześć kochani!
Zostałam nominowana do Libster Award przez Madziulę0909, której bardzo dziękuję ;)

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania i moje odpowiedzi:

1. Jaki jest Twój ulubiony superbohater i dlaczego?
Hm.. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam.. Ale chyba Spiderman. A z bohaterów książkowych (nie wiem czy o to ci chodziło) to Lily Evans. A to dlatego, że poświęciła własne życie za własnego syna. Różdżki za nią.

2. Jesteś sama gdzieś w głębi piwnicy i nagle gaśnie Ci światło. Jak reagujesz?
Panikuję lub sposobem telekinezy próbuję czymś włączyć światło (telekineza tak dokładnie mi się jeszcze nie udaje, ale ćwiczę ;) ) 
3. Co to przyjaźń?
Przyjaźń to coś, co potrzebuje każdy człowiek. To dobre relacje z człowiekiem, któremu możesz zaufać.
4. Czy boisz się myszy? Jak reagujesz na jej widok?
Zależy czy mnie zaskoczy czy też nie :D Jak nie, to wtedy 'Ooo.. myszka!' :)
5. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Tak, całym sercem. W zasadzie.. to aktualnie cierpię na tą przyczynę (cierpię bo chłopak niedługo skończy gimnazjum, które ja zaczęłam :( )
6. Jakiej muzyki słuchasz?
Pop, czasem rap.
7. Jak chciałbyś spędzić ostatni dzień w życiu?
Z przyjaciółmi i rodziną.
8. W skali od 1 do 10 jak bardzo podoba Ci się mój blog (BARDZO PROSZĘ SZCZERZE, NIE OBRAŻĘ SIĘ ZA PRAWDĘ) i dlaczego? Co w nim lubisz, a czego nie?
Mam mówić szczerze? Kocham twój blog! Często się na nim wzoruję. Lubię w nim tą.. naturalność, swobodny styl pisania. A czego nie lubię? Może trochę za bardzo czuć ,,Zmierzch'' w niektórych momentach. Ale jest spoko ;)
9. Czy lubisz sprzątać swój pokój?
Zależy, czy mam na to fazę. Jeśli nie włączy mi się światełko 'Olu, musisz posprzątać bo ci się chce' to nawet rodzona matka mnie nie pogoni.
10. Jesteś sama w lesie i natykasz się na niedźwiedzia. Co robisz?
Uciekam na drzewo, a jak nie odchodzi to strzelam z łuku (bo umiem *.* ) albo.. wieję :D
11. Wampir czy wilkołak?
Wampir <3

Nominuję:
http://zatrute-serca.blogspot.com
http://kaji.bloog.pl

Pytania:
1.Wampir, elf, wilkołak, zmiennokształtny, czarodziej? 
2. Ulubiony film na podstawie ksiązki?
3.Ulubione opowiadania?
4. Igrzyska Śmierci vs Niezgodna?
5. Gdybyś miała mieszkać za granicą to w jakim kraju?
6. Co skłoniło Cię do pisania?
7. Czy myślisz nad wydaniem książki?
8. Byłaś zakochana?
9. Siatkówka vs ręczna?
10. Konie vs psy?
11. Ulubiony aktor/aktorka?

1 komentarz:

  1. Nie dziękuj za nominację kochana bo naprawdę zasłużyłaś! ♡ :* Ja na większość pytań odpowiedzialnym tak samo jak Ty. Wiesz? Jesteś jedną z nielicznych osób, które wierzą w miłość od pierwszego wejrzenia ^.^ Z tym pierwszym pytaniem to chodziło mi o bohaterów typu Batman itd., ale tak też może być :D Ja też podziwiam za to Lily :3 Serdecznie dziękuję Ci za ocenę mojego bloga. Twoje słowa sprawiły mi wiele radości! Cieszę się, że jest ktoś, kto stara się nad nim wzorować. To miłe (: A jeśli chodzi o to podobieństwo do ,,Zmierzchu’’... Teraz będzie inaczej :D
    To ja lecę czytać rozdział! :***
    madziula0909

    OdpowiedzUsuń